~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Maria - 4 mars 2012 23:29

Varit på gården idag igen. Gör allt för att fly. FLYFLYFLY.... För att göra en lång historia kort så kan jag ju säga att en av marsvinspojkarna var hängig när barnen just skulle börja städa burarna. Vi skickade ut dem för att hämta spån och hö, och insåg att marsvinspojken skulle dö, så vi flyttade honom från buren så att barnen inte skulle behöva bevittna det hela.

Ikväll är Tilda hängig............. och det är ett RENT HELVETE...... för TÄNK OM HON DÖR!!!!!!

Hon skuttar inte alls som hon brukar, lade sig ner när jag kammade henne - massa smådetaljer som är åt helvete... Hon fick komma och ligga i min säng, men efter ett tag ledsnade hon och började kliva runt. Och visst, hon rör ju på sig, men i vanliga fall skulle hon aldrig ligga still så länge alls. Nu är hon ute men kan skutta in om och när hon vill. Hon biter ju inte på något, så det går bra. Men jag är så jävla rädd att hon ska dö!!!! Känns som att ha cancer i skallen och toppa det med hjärnblödning..............

Jag fattar ju att det inte finns någon koppling mellan henne och marsvinet på gården, men ändå blir jag så rädd....

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards