~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Maria - 16 mars 2012 12:05

blir så förbannad......... min "kollega" körde samma sak som förra veckan - hon hann inte klart stallet innan hon drog...... men den här gången så LJÖG hon för mig och sa att hon gjort allt, men jag kikade innan jag gick - dum som jag är - och såg att hon inte gjort det hon sagt......... och jag kan ju inte börja göra om det som hon påstår sig ha gjort när det finns andra människor i stallet, för de skulle väl fundera på vad jag håller på med och prata med henne....

jag vet inte, jag fattar bara inte varför hon inte kunde säga att "ok, jag hinner inte men jag tar allt ansvar för att det blev så, och nu far jag härifrån"....... för så sant att jag kliver ut ur stallet sist så är det ju mitt ansvar, det blir mitt slarv........ och så tycker jag att det är så jävla dumt att hon inte ens kan anstränga sig lite när det bara är en enda vecka sedan det var tjafs sist...... men det blev precis som jag fasade för - hon blev skitsur, det blev tjafs och gnäll, hon gjorde ETT "ryck" att förändra saker, och så dog allt och blev likadant igen.............. plus att hon ljuger mig rakt upp i ansiktet.....


känner mig helt död sedan gårdagens förlorade strid med läkarfrågan........ vet inte vad jag ska göra................. varför ställa upp på att träffa en 70-årig gammal gubbe som inte har lyft ett finger förut, och utan att veta att jag får ut något konstruktivt av det.............. jag är livrädd, vad händer om han kommer att döma mig och ge mig ännu fler diagnoser och komma med ännu fler medicinbyten än tidigare idioter............. jag är så jävla rädd och förtvivlad så jag kan inte andas...... och det enda min t säger och skriver är att jag "måste försöka", att hon "rekommenderar" mig att göra det, osv......... hon fattar ingenting, hon förstår verkligen inte hur hårt jag kämpar........... eller hur jävla illa psykiatrin har gjort mig........... men faktum är att de har skadat mig för livet... jag kommer aldrig få ett liv värt att leva pga dem....... de har tagit det liv som jag kämpat så hårt för att få tillbaka efter min uppväxt...............


helvete... nu måste jag gå.... ska till gården och ta emot 100 höbalar...........

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards