~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Maria - 5 mars 2012 21:35

har ångest så jag dör

grät flera ggr hos min t på fm, för hon pratar om avslut och annat som gör ont

gick på apoteket och gjorde bort mig eftersom jag inte har någon medicin som gör att jag klarar av att bete mig som folk

for på stan och letade broddar, men inte hittade jag några

hem, åt, och så gav jag mig av mot gården..

väl där högg jag tag i typ allt som fanns att göra.....

....vilket var en hel del eftersom min kära kollega inte dök upp förrän dess att barngrupperna startade........

så förutom barngrupperna så har jag bl.a mockat, fixat vatten, kvällshö och morgonhö åt 8 hästar - varav den ena har sin box i grannstallet......

och jag fick inte ens ett "tack" för det.............

inte för att jag gör det för att jag vill bli tackad, men det hade ju varit trevligt om det blivit NÅGON slags skillnad av att jag stressade dit 3 timmar innan jag behövde vara där, för att sköta om en annan människas kopiösa mängder hästar........

kom inte ens hem tidigare än vanligt.... kanske lite pga att jag gick, men jag har annat för mig än att sitta på gården och stirra i flera timmar..............


allt är bara så värdelöst

vill dö


enda "glimten" jag fick idag var när jag lyckades få på en liten ponny sin grimma, för hon är sååååååååååå blyg och försiktig........ i höstas litade hon inte alls på mig utan bara vände rumpan emot mig och måttade sparkar...... så för mig så betyder det en hel del att hon litar på mig så pass att jag får trä på henne grimman, stänga den och förflytta henne över stallgången......

så fick jag mig en funderare... en liten pojke är jättevild och det är ganska svårt att "tämja" honom när han sätter den sidan till........... men jag undrar om han ibland gör det för att han hör dåligt......?? jag får som för mig att han vill så himla mycket, men så är det som att han bara skiter i allt för att han tror att det ändå ska gå åt helvete - typ..........

han har själv sagt att han inte hör, och när man pratar med honom så ser han frågande ut och försöker upprepa det man sagt... men det blir aldrig rätt ord........... så min teori är att han kanske hör dåligt och att det gör honom så frustrerad och skamsen att han lever om istället, för det är liksom det enda han kan göra........

ja jag vet inte


vill bara skjuta skallen av mig

imorgon ska jag till äs och det känns så jobbigt - bra, men jobbigt

Av Maria - 5 mars 2012 08:18

..tilda är mycket piggare idag!

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards