~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Maria - 2 maj 2012 18:24

Ja, inatt fick jag feber. Så nu är det officiellt tredje gången jag är sjuk i rad. Inget i halsen - ännu - den här gången, men desto värre snorar jag. Känns som att hela huvudet är fullt med enbart snor. Snor som är så tjockt att det inte ens går att snyta ut. Som att krysta fram hårda klumpar i bästa fall...... jättemysigt... Är väl bara en tidsfråga innan jag åker på bihåleinflammation. Och eftersom jag har feber så har jag ont i hela kroppen. Orkar inte röra mig, orkar ingenting. Så jag har inte varit hos min kp. Jävla skithelvete. Behövde verkligen träffa honom.

Har skrivit ett långt panikartat mail till honom nu ikväll. Är rädd för vad han ska säga om det. Flashar. Äckligt. Tänk om han hatar mig när han får veta................ jag dör.....


Har bara tittat på film och ätit massa glass idag. Orkar inte laga mat. Vill bara skära ihjäl mig. Kan inte andas.

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards