~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Maria - 3 maj 2012 20:11

Jag orkar inte mer. Lägger mig bara ner och dör. Det här går inte. Hetsäter och har ångest så snart skär jag ihjäl mig.

Så måste jag såklart titta på djursjukhuset på tv. Jag pallar inte djur som har ont. Helvete.

För typ första gången har min kp svarat på mail. Vet inte om det är för att han är orolig eller om han är typ äcklad....... Han skrev iaf såhär:

"Hej
Har tagit upp om ny behandlings period på måltidsbehandlingen, När vi
träffas på måndag får vi göra en mer detaljerad vårdplan för
måltidsbehandlingen

Häls" osv.......


Jag vet, det är formulerat och skriver som en iskall text, men då ska man veta att han inte svarar på mail. Om han inte skriver typ "ok" eller meddelar en tid. Så det här är MYCKET. Han är desto bättre på att lyssna och prata   




helvete.......... de måste avliva hästen..........................   

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards