~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Maria - 9 maj 2012 09:36

Kräks snart av ångest. Hade så ont i magen igår kväll att jag knappt fick luft. Kommer snart att laxera, för jag pallar inte det här. Det är övermäktigt att hetsäta och hetsäta, men aldrig få ut det ur kroppen. Min mage är stendöd.

Hade tänkt dra till gården och ta hand om och rida "min" lilla fjording idag, men det ska bli massa regn. Dessutom vaknade jag med halsont - igen........

Var på gården igår och tog hand om ALLT, men då hann jag inte rida. Min kära kollega som påstod sig ha feber, ändrade sig och sa att hon bara var lite hes. Så när jag cyklade hem och höll på att dö av utmattning och förkylning, så skulle hon börja motionera sina hästar....... Tack för den, säger jag bara.


Vet inte vad jag ska göra. Jag orkar inte med det här.

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards