~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Maria - 21 maj 2012 19:18

är på måltidsbehandlingen from idag

vad gör jag här

varför ska jag vara här

allt kommer gå åt helvete i alla fall

paella till middag

gräddglass och hallon till efterrätt

mitt schema är redan ifrågasatt

den enda som är på min sida är min kp

jag sa till honom att jag inte pallar att sitta och glufsa i mig mackor som en underviktig

om jag sköter mig och jag ändå går UPP i vikt så kommer jag att dö

han sa att han förstår det

så vi har gjort upp en plan

jag ska säga att jag far till gården vid varje fika

men han sa att jag inte får säga att han har sagt det, och nej - det gör jag såklart inte

det var ju mitt förslag att jag skulle avlägsna mig när de andra fikar, eftersom jag inte får äta en frukt som jag har i min vårdplan bara för att alla andra måste äta mackor

vill skära ihjäl mig

orkar inte med det här

HELVETE

och alla portioner är helt jävla gigantiska

och fet mjölk ska drickas till, men det ska jag fråga om de har ändrat eller om jag kan få ha valfri dryck


kan inte andas

så kom en tjej på att "vi" skulle ha möte - för att de missat eftermiddagsmötet som jag flytt ifrån med flit

jag HATAR de där jävla mötena och jag får så in i helvete med ångest så jag skulle hellre kapa av mig ett ben

det finns ju en anledning till att jag VÄLJER att ALDRIG MER vara med på sådana möten

jag är inte så jävla dum så jag inte är medveten om vad som händer och vad jag väljer bort


jag - fettot - är här med tre smala stickor

skitkul


.......och jag vill bara gå och handla godis och skit och hetsäta...................

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards