~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Maria - 4 maj 2012 15:11

Inte sovit mycket inatt heller. Hetsåt så himla mycket igår, så det känns som att jag gått upp 10kg. Minst. Försökt extra mycket idag, men jag har ingen kraft. Blötlade kikärter igår som jag skulle ha till lunch idag, men det sket sig. Åt massa glass istället. Har ändå försökt äta senare nu på em, för jag fattar ju att jag inte mår bättre av att bara äta skräp. Måste ta tag i disken och allt. Ser förjävligt ut, milt uttryckt. Har även en massa ridgrejor som ligger i hela hallen, och kläder i sovrummet. Och när kaninerna får gå lösa så som det gör nu - ja, då blir det en soptipp. Har ångest så jag dör. Allt är bara en enda röra. Både inuti mig och omkring mig. Fattar inte hur jag ska palla det här. Känns som att jag kommer dö när som ghelst.


Hör ingenting för att jag är så förkyld. Är så krasslig. Men det säger jag såklart inte till någon. Imorgon ska jag iväg till gården och vara där hela dagen. Ute. Det ska bli snöblandat regn. Jätteroligt..... och säkert bra för förkylningen... Får inte bli sjuk en gång till nu. Ska träffa min t på måndag fm, och min kp på em. Min t fyller år på måndag, så jag har målat en liten sak till henne.


Helvete........ nu kommer flasharna efter att ha ätit igen...... jag orkar inte...........

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards