~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Maria - 14 augusti 2012 21:00

Ja, den ordningen är det. Kan inte fatta att hästen snart ska sluta leva. Och jag blir arg på min "kollega" som säger att hästen inte ska stå i en gräshage sina sista dagar. Var på gården och borstade och pussade på den lilla sötisen. Försökte hålla tårarna borta, till och med genom att ta lugnande. Men det gick inte. Som tur var så såg ingen.

Struntade i att rida. Kändes inte rätt att åka omkring på en annan häst och vara ledsen. Jag förstår verkligen inte de andra människorna där. Ok att barnen som rider där inte bryr sig och säger att "jag känner inte henne", men de andra vuxna. Det är otäckt att se hur lite de bryr sig.


....älskade lilla knasboll....... 

Av Maria - 14 augusti 2012 12:45

Veterinären har varit och tittat på "min" fjording.......... och hon är "så halt som hon kan bli".................. så efter helgen någon gång...... ska hon tas bort............................ Fick reda på det när jag satt på bussen hem från stan......... tårarna bara rann............ kunde inte andas....... och snart ska jag till gården med slang som jag köpt åt dem...........

Jag HATAR verkligen den här jävla världen..... hatar att allt ska vara så orättvist hela tiden.......... Allt är bara ett enda stort lidande..... ingen är skonad.. varken djur eller människor.............

Önskar att jag var död...........................

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards