~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Maria - 2 mars 2013 12:48

visste inte hur många laxtab jag tagit igår kväll/natt

har räknat på fm och jag tog tydligen mer än tredubbel dos

det var lugnt fram tills före kl 6

somnade vid 5-tiden

men när jag vaknade så trodde jag att jag skulle dö

skrämde ihjäl astrid när jag slängde mig till toan

rann överallt

hjärtat rusade så in i helvete så jag gissar att jag hade takykardi

satt på toa och kräktes i handfatet om och om igen

hela näsan full med magsyra

låg på badrumsgolvet och försvann till och från

svetten rann och jag frös och skakade

mår fortfarande illa

hade kunnat dö inatt

jag som tuppar av när jag kräks

har bitit ihop tänderna så hårt att det smakar blod

annan sorts laxtab än vad jag brukade ta

vet inte om det beror på det

eller om det kanske beror på att jag inte laxerat på så länge nu

jag vet inte

det enda jag vet är att jag aldrig mer vill genomleva en sådan här natt

jag dör  hellre än att ha det såhär

jag orkar inte mer

orkar bara inte mer

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards