~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Maria - 6 mars 2013 12:04

något är allvarligt fel när man erbjuder sig att inte anmäla ett allvarligt fel inom vården om man bara får en inofficiell ursäkt......... men istället för att för att få en ursäkt så hämnas ST-läkaren och dess handledare som är en överläkare.............

och som inte det är nog så informerar jag verksamhetschefen om det..... och vad gör då den....... jo, ingenting............ som alltid.......


skrev det här till idioten i torsdags............ och har inte fått något svar..... inte hört ett skit...........

jag fattar inte hur människan kan leva med sig själv...........


"Hej - återigen,
Det har just kommit till min kännedom om ev hämndaktioner från *ST-läkaren*/*ÖL som är ST-läkarens handledare*, och till skillnad från tidigare incidenter så orkar jag inte med sådant nu. Så därför gör jag ingen anmälan pga rädsla. Jag kommer heller inte att höra av mig mer. Hade hoppats på ett mer humant bemötande - som vanligt - men blev lika besviken som vanligt. Jag trodde att ni skulle klara av att hålla er till sakfrågan, men icke.

Härmed avslutar jag ärendet från mitt håll, och önskar av hela mitt hjärta att jag är den enda som blir utsatt för dessa saker.

*mitt namn*"


välkommen till mitt liv...............


      

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards