~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Maria - 21 mars 2013 17:42

har ringt skyddat nr igen

jag orkar inte

gissar att det är mer trakasserier på g

för att jag "är för glad på fb"

har klippt mig idag

med hjälp av stesolid

nu väntar jag på att möta upp min väninna/juridiska ombud

hon har inte hört av sig om hur det har gått idag

hon skulle ringa polisen

så jag antar att hon inte har några goda nyheter direkt

har inte sovit något alls inatt

och jag gissar att det lär dröja innan jag får sova igen


min t har inte hört av sig

hon säger att hon har "fullt upp"

jag förstår det eftersom hon kommer gå i pension en månad tidigare än beräknat

men ändå......


har inte hört av min kp heller

men det var inte direkt väntat

gissar att jag får något slags "besked" på måndag om han ska jobba kvar eller ej

och om han kommer lämna mig eller ej


kommer vara helt isolerad i helgen

mina hästbekanta/min väninna ska åka bort med dottern för att tävla

jag har tackat nej till att följa med pga att min t slutar på måndag

så jag kommer ha gott om tid att lägga upp planer för mitt "liv" - om det blir så som det verkar

frågan är bara vilket sorts slut jag ska välja

vad är lättast för de få som faktiskt bryr sig om mig

är det lättare att gå vidare om min kropp hittas

eller är det bättre att den aldrig återfinns

jag vet inte


det här var inte vad jag ville

inte heller det jag hade planerat

och jag hoppas fortfarande på att det kommer att lösa sig

men gör det inte det så finns det i alla fall en väg ut

måste jag ta den vägen så kommer jag göra allt i min makt för att se till att stoppa psykopaten för gott

utnyttjandet av människor - både vuxna och barn - måste få ett slut

och djuren kan inte plågas hur länge som helst


så innan jag lämnar måsre jag se till att det tar stopp - för gott

och så vill jag att min berättelse om hur jag blivit behandlad av vårdapparaten kommer ut - men under pseudonym

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards