~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Maria - 20 mars 2013 21:39

chattar med min väninna som också är mitt juridiska ombud

hon skriver att hon ska avboka förhöret och hänvisa till läkarintyget jag gett henne

det borde dessutom döda alla anklagelser om att jag har "ofredat" psykopaten genom att ringa - eftersom jag inte pratar i telefon

men ja, vi får se imorgon

Av Maria - 20 mars 2013 20:38

försöker ta tag i att skriva brevet

men jag orkar inte

vet att jag måste

för att de skyldiga inte ska komma undan

de får aldrig göra såhär mot en människa igen, någonsin

de kan spotta på min grav, det bjuder jag på

men de kommer aldrig mer få skada mig

eller någon annan

lagen måste sätta stopp för det här

med eller utan mig i livet

Av Maria - 20 mars 2013 15:28

på måndag kväll slutar jag att leva

har bestämt det nu

har fått ett brev från polisen med kallelse till förhör, om vad står inte men jag vet att det är om psykopatens lögner

min t försvinner på måndag

min kp kommer ev byta arbetsplats

jag har ingen läkare

har ingenting kvar

och om alla nu får utnyttja mig och min snällhet, och dessutom sedan skylla alla sina misstag och fusk på mig, ja då är det verkligen inte meningen att jag ska leva längre

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards