~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 22 mars 2013

Av Maria - 22 mars 2013 18:26

HAR ÅNGEST SÅ JAG DÖR!!! KAN INTE SITTA STILL, KAN INTE RÖRA MIG, KAN INTE GÖRA NÅGONTING!!!!!!!!

DET KNAKAR I TÄNDERNA FÖR ATT JAG BITER IHOP SÅ JÄVLA HÅRT!!!!

VILL BARA HETSÄTA OCH SVÄLTA - SAMTIDIGT!!!!!!!!!

J A G   V I L L   D Ö !!!!!!!!!!!!!!!!!!

JAG FATTAR INTE, DET BORDE VARA EN GANSKA LUGN HELG TROTS ALLT, MEN NEEEEEEEJ DÅ!!

FÅTT NYTT BREV FRÅN POLISMYNDIGHETEN, OCH NU SKRIVER POLISKILLEN (JA, DET ÄR EN KILLE FÖR HAN ÄR SÅ UNG OCH HELT JÄVLA NYUTEXAMINERAD) ATT JAG INTE BEHÖVER KOMMA PÅ NÅGOT FÖRHÖR!!!!!

JIPPI!!!!!! MEN VARFÖR KAN JAG INTE GLÄDJA MIG ÅT DET!!!!!!!!!!!

KAN DET BERO PÅ ATT JAG HÅLLER PÅ ATT TRAPPA UR MINA ANTIDEPP, HAR INTE VARIT UTAN ANTIDEPP PÅ DRYGT 7 ÅR

ELLER SÅ ÄR DET INBILLNING................

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards