~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 24 april 2010

Av Maria - 24 april 2010 20:51

har sett film....... "flickan".......... den var bra......... men lite väl... konstig.............. är inte varje dag man ser film där en simskoletant står spritt språngande naken, skrattar och talar om för en 10-årig flicka att hon kommer få hängtuttar........................................


har ångest så jag dör........... är så jävla ensam.................. ensamhet kan döda................ den dödar mig..................

har sopat av balkongen och plockat bort alla döda växter.......... astrid var med.... men hon hoppade bara och satte sig i blomkrukorna............... hade öpt frön..... grönkål........... så jag sådde dem........ får väl se vad det blir av det..............

sen var astrid uttråkad... så då välte hon vattenkannan............. rann vatten ner över kanten och rakt över porten........... tur att ingen stod där............ hon är PÅ ALLT så fort hon inte får 100% uppmärksamhet................................


tänker fortfarande på hästen......... har inte hört av ridterapeuten.............

bara min mamma som ringt och tryckt på om att jag SKA köpa hunden..... men det bestämmer fan inte hon........... jag kan inte köpa en valp och lämna honom ensam i upp till 4 timmar i min lägenhet......... och i höst om gruppen för social fobi blir mindre... så ska jag vara där också........... visst, det är ju "övergående"... men ändå!

och jag vet inte ens om jag lever tills dess................


..............vet inte om jag vill leva tills dess............................

vad finns det för mig sen.............. hur ska jag ha råd att betala för ridterapin när FK inte längre hjälper mig......... jag KAN INTE ge upp hästarna........ så vad fan ska jag göra....................

Av Maria - 24 april 2010 11:58

Japp! DÄR brann tv:n upp! Höll på att skriva ansökningar på laptopen när jag kände att det luktade bränt. Tänkte att det förmodligen kom utifrån, men icke sa nicke!! Tv:n slocknade helt plötsligt och jävlar vad bråttom jag fick. Ville inte få någon bonfire att grilla korv vid och sjunga Kumbaya - för det skulle bli lite rökigt att sova här inatt annars! Slet ur sladden och tv:n var så het att man kunde steka ett ägg på den - tänk så många användningsområden det finns för en liten tv! Personligen tror jag att det var kuvertet till FK som gjorde tv:n så förbannad att det nästan började "ryka ur öronen"... Och så frågar jag mig - borde jag vara religiös??? Såg en liknande liten tv på Myrorna sist jag var där! Det är ett tecken från ovan! Halleluja! Jag har funnit Gud - i min tv!!!


Är det nu man ska skjuta skallen av sig??? Någon som vet????


HAHAHAHAAAHAHHAHAHAAAA!!!!

  

Av Maria - 24 april 2010 11:06

tänker på hästkillen........... undrar om han har en bättre dag idag........... om jag borde ha sett eller känt något igår.......................

jag ska aldrig mer fuska med någonting.......... ska gå igenom varje millimeter av hästen........ oavsett hur lång tid det tar..............

.....och så ser jag hur killen som jag ridit på... bara står där i hagen.... lugnt och stilla........ medan de andra slåss om rangordningen............... han... kungen över kungarna..... bara står där och ser på medan de andra hävdar sig.......... lilla älsklingen............


..........allt gör ont idag....................... precis allt................

...funderar på om jag ska försöka göra iordning på balkongen........ men det är ingen vits innan jag har köpt växter........... bättre att sopa av jorden från betongen än från mattan.............


måste ta en stesolid.......... eller.... gjorde jag just det................ jag vet inte............ fan.........................................

Av Maria - 24 april 2010 10:10

Svarade på uppfödarens mail inatt efter att ha tittat och funderat...... Skrev inte att jag SKA köpa honom......... men nu på morgonen så har hon svarat........ och skriver att hon "håller lite" på killen åt mig...... för att jag verkar vara en bra person som skulle kunna ge honom ett bra hem.............

  

Herregud...... VAD ska jag göra.......................


Jävla skit att jag inte får veta när jag ska till KK.......... eller plastiken.......... eller någonting!




  

Av Maria - 24 april 2010 01:01

......ska DU bli min..................?????


  




...........men hur ska jag göra..... när jag är på samtalsterapi....... ridterapi............ plastiken................. kvinnokliniken..............


  



..........han är PERFEKT........ det lilla charmtrollet.........




FAAAAAN!!!

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards