~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 28 april 2010

Av Maria - 28 april 2010 22:17

Förlåt... kunde inte låta bli efter sms:et du skickade......!!!


 


   

Av Maria - 28 april 2010 19:29

  

Nu jävlar! Nu kan den där idioten dra åt helvete, för nu har jag hittat ett par andra, bättre, och för bara en hundring!   

Av Maria - 28 april 2010 18:39

har ont i magen.......... och vill bara skrika av ångest.......... men jag bara ligger här.....................

borde röja upp i lägenheten........ men varför....... hur................

jag orkar inte ha det såhär........ jag mår skitdåligt av att se skiten........... men jag orkar bara inte göra något åt det............... FAN!


.....behöver "gå på toa"....... magen håller på att explodera............. men då måste jag ösa i mig tabletter................... ska göra det ikväll.......... så att det är över imorgon........ innan jag blir sjuk.................

 

har suttit klistrad vid datorn hur länge som helst............ fick ett tips av en väldigt god vän om en bilddagbok........... och jag blev helt fast...........! har inte hunnit kolla på allt..... långt därifrån......... men guuuuud vilken bilddagbok! och vilken underbar själ! kan nästan se ångorna av värme och kärlek........ strålar rakt emot en.........

härlig känsla!

 

 

 

 

förlåt att jag skriver det här men jag önskar att jag fick fara till stallet imorgon istället för till terapeuten.......................

Av Maria - 28 april 2010 14:24

Guuuuuuud vilken SÖTNOS!

  

Av Maria - 28 april 2010 13:04

fick just mail från kvinnan jag skulle köpa ridskor från..... och då skriver hon att de tyvärr redan är sålda...........! JAG VAR FAN FÖRST!

har nobbat alla andra alternativ - både på blocket och tradera - i väntan på att hon skulle höra av sig som hon lovat! och så säljer idioten dem till någon annan!!!

INGEN VILL ENS HA MINA PENGAR! HUR FEL OCH ÄCKLIG ÄR MAN INTE DÅ?????

*störtgråter*

jag HATAR mig själv!!!!!!!!!!!

HATAR!!!!!!!

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards