~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 27 april 2010

Av Maria - 27 april 2010 17:03

varit i stallet......... eller... himlen ♥ ........... tiden rann iväg.... men jag hann precis sitta upp på bubben........ barbacka............... utan hjälm för att kunna ligga ner på honom och krama och gosa.......... sen gick ridterapeuten runt på planen........ och jag bara satt där och gungade i takt................. sen stannade hon och så fick jag vända runt och sätta mig baklänges...... ridterapeuten tyckte att jag var smidig.......    kändes så roligt att sitta baklänges - inget man gör ofta!   

och så fick jag lägga mig ner och krama om rumpan......... och så fick jag lyfta upp benen lite och så gick hon runt med killen och jag låg där baklänges! sen stannade hon och jag korsade benen över honom...... guuuuud vad myyyyysiiiiigt! sen ledde hon in honom i stallet och jag fick hoppa av............

AAAAAAAAAAHHHHH!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH!!!

Av Maria - 27 april 2010 10:59

hittade information om att det fanns hyreslägenheter där jag skulle vilja bo........ mailade och bad om planlösningarna för att få se hur de såg ut........ för de kostade mindre i hyra än min nuvarande lägenhet.......... och så är det nära till skogen och då slipper man asfaltsdjungeln......... men ändå nära till stan............

hann börja hoppas.... men så fick jag svar.......... de ska säljas så de kommer aldrig att hyras ut............. fattar ingenting - är de tomma nu då eller........... men jag gissar att det är "klubben för inbördes beundran" som bor där nu... så då fixar bostadsbolaget det smidigt åt sina egna - i klubben - så att de får köpa lägenheterna billigt......


har gråtit hela morgonen

slutade när jag fick syn på lägenheterna

men nu är det samma helvete igen

och terapeuten hör inte av sig

Av Maria - 27 april 2010 08:42

kunde inte somna...... trots medicin........... så jag bäddade ner mig till en ljudbok på laptopen.............. vet inte när jag somnade men det var efter kl 1.... vaknade vid kl 4 och stängde av datorn............ somnade om efter ett tag,,,,,, och vaknade runt halv åtta.............

terapeuten har inte hört av sig.......... antar att hon är besviken på mig............... eller arg............. men jag mår för dåligt för att ha dåligt samvete.......... allt gör bara att jag mår ännu sämre..................

gissar att det är PMDD'n som styr....... och styrt........ sista veckan nu.................. PMDD är som PMS.... fastän att det kan hålla på längre tid... och man typ vill kasta sig framför ett tåg för allt är så svart, fel och hopplöst.........

finns "roliga" kriterier i DSM IV för det det också...............


måste göra något........... innan jag spyr av ångest...............

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards