~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Maria - 14 april 2010 19:55

jag vill dö............. jag vill verkligen dö............... men.......  jag ska till stallet på fredag................... jag får dö en annan dag.................. fan...........

imorgon är det terapitorsdag........... undrar om det ska snurra på lika mycket då som i måndags.................. skiiiiit........

funderade på att gå och köpa en vattenkanna med stril så att jag kan skölja av cykeln....... men ikväll är det ju tv-kväll med grey's......... måste komma ihåg att spola av ridstövlarna imorgon... för de är geggiga sedan jag trampade ner i leran i hagen..............


...........vill skära mig........... skäraskäraskäraskäraskära.........................
..........

snart skriker jag........ jag vill dö........ men så får jag inte.................. och jag orkar inte leva såhär!!!

Av Maria - 14 april 2010 18:30

for till posten och hämtade ut ett glasögonfodral... de skickade ett nytt eftersom det till solglasögonen var helt demolerat.... svängde förbi här hemma och dumpade det innan jag cyklade till coop forum..... på vägen dit stannade jag till vid frissan....... och gick in för att boka en klipptid....... hon kände igen mig och tackade för julkortet och kramade om mig....... jag var så jävla nervös och hade ångest så kinderna blossade och glasögonen immade igen............... men.... nu ska jag i alla fall få hjälp med håret på måndag kl 13......... hon är en så snäll och varm människa...... tur det, annars skulle jag aldrig gå dit......... det är bara jobbigt att inte kunna ringa som andra normala människor.... och ha panik om någon är där och klipper sig och jag kommer och stör och blir utstirrad........

cyklade vidare och handlade lite och sen cyklade jag hem igen..... cykeln ser ut som en leråker.... jeansen också........ skitkul..... verkligen.......... blir påmind om hur vårdslösa en del bilförare är i trafiken........... plattan i mattan vid övergångsställen för de utgår från att man som cyklist inte ens ska se sig för, och än mindre leda cykeln över vägen.......... de håller på med vägarbete och ledde om cyklister och fotgängare över en PARKERING........ en bil höll på att backa på en annan trots att föraren som höll på att bli påkörd SATT på signalhornet............ sedan kom jag där....... bilen höll på att backa ut igen.... så jag stannade....... föraren som stått på signalhornet pekade att jag kunde cykla vidare, men aldrig i helvete att jag cyklar förbi precis bakom en bil med en kärring som inte ser eller ens HÖR att det kommer en annan bil........ så jag hoppade av cykeln och gick........... och tydligen gäller inte högertrafik för varken för cyklister eller bilister när det finns vattenpölar...................

lyckades i alla fall ta mig hemåt trots allt, och laddade busskortet till stallet......... var en liten kille som satt där......... var fullt med folk omring...... jag skakade och kinderna blossade..... kunde knappt prata......... nu är jag i alla fall hemma..... har ont..... är helt slut....... har ätit....... köpte någon wok-grej, men det var så jävla kryddstarkt så det kändes som om munnen skulle ta eld...................


.........nu ska jag bara skjuta mig lite i skallen.............   

Av Maria - 14 april 2010 11:06

sovit så dåligt........ drömt mardrömmar........ trött idag............ ensam........... alla andra verkar ha ett liv..... men inte jag............

har just mailat lille jan björklund..... frågat hur rättvist han anser det vara att jag inte får tillgodoräkna mig några meritpoäng alls pga att jag tog studenten bara några år tidigare än vad de satt som gräns...... det kommer slå ut mig totalt.......

allt kryper fram nu...... eftersom det är sista ansökningsdag imorgon.........

och så kommer det en massa flashbacks.............. vill bara skrika........... skala av mig huden.................... jag är förstörd....... hela mitt liv är åt helvete..... vem vill ha mig.......... varför skulle någon vilja mig........... jag är bara skit........ äcklig, fet och ful............... och åren bara går......... tiden för familj.... någon att dela livet med.... suddas ut................ alla stora drömmar är hopplösa att uppnå.......... finns inte ens något delmål som går att nå upp till........ och nej, för mig räcker det inte att bo i en lägenhet i asfaltsdjungeln och sitta där och ruttna bort med mina djur som någon slags "ace ventura"-kopia...........

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards