~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 1 april 2009

Av Maria - 1 april 2009 17:11

Det här har varit en total skitdag precis som igår. Fick ta lugnande redan före lunch. Föreståndaren har gått runt med någon dam och bestämt hur det ska renoveras och göras fint på avd tills dess att det blir en missbruksavdelning. Fick panik och bara grät. Mailade verksamhetschefen och frågade var jag ska kunna vara sedan för att få hjälp när allt har slagit igen. Men naturligtvis svarar hon inte. För det finns ingen plats för mig. Varken i samhället eller i vården. Till råga på allt har det varit rond idag och mitt förslag gillades; mer icke beroendeframkallande istället för mer benso, men mängden är skrattretande. Man får ta upp till 500mg per dag och idag har jag fått höjt från 100mg till 150mg.


Gick ut med AJ. Till posten, Coop Konsum och biblioteket där jag skulle lämna tillbaka en bok. Var iväg 45 min. Jobbigt att se en massa folk. Fick en Billy's panpizzabit till lunch och sedan vräkte jag i mig godis. Mådde så in i helvete dåligt och hade påbörjan till panikångest. Tog Lergigan och kröp ner under bolltäcket. Jag skulle inte leva idag om det  inte vore för bolltäcket! Satte på en film på datorn men somnade efter en stund. Blir så trött i kroppen av all ångest.


Slemmet har inte visat sig på ett par dagar nu och jag är förvånad minst sagt. Ikväll och inatt jobbar bara skitpersonal. Dvs ingen personal som jag kan lita på och "prat-prata" med. När jag satt och åt middag nyss satt en äldre man, en bohem från Stockholm, och pratade sex. Höll på att kräkas och sa till en personal, men han var bara intresserad av att gå och fika. Så tack för den...

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards