~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 7 april 2009

Av Maria - 7 april 2009 22:10

Idag har varit en horribel dag. Har inte fått tag på min läkare, ringt till terapeuten och skrikit och gråtit och gjorde detsamma när hon kom hit till avdelningen. Hur fan kan hon säga att jag måste skärpa mig när allt jag vill är att få hennes tysta stöd och tröst.

AP jobbade inte idag som AJ lovade. Hela personalen tjafsar om gynundersökningen helt öppet och JAG ORKAR INTE! De kan dra åt helvete! Till slut kom N och pratade med mig och försökte ringa istället för AP, och då fick jag annan information än vad jag fått tidigare om hur det ska gå till. Hur i helvete ska man veta vad som gäller när alla säger olika! Har knappt sovit inatt och gråtit och panikat hela jävla dagen. Får de inte tag i min läkare imorgon så att jag får mer lugnande så får de fan i mig ringa jouren. Det här går inte längre.

Mitt PO har i alla fall gett kaninerna mat och vatten, så de klarar sig tills på torsdag.

...

......

....TORSDAG??? Då ska jag träffa narkosläkaren kl 9!! Och AJ ska köra ända från B för att vara med. Fy fan, det här går för fort för att jag ska klara av det!!

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards