~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 26 april 2009

Av Maria - 26 april 2009 22:32

Hade bestämt mig för att vara borta större delen av dagen igår, men efter ännu en relativt sömnlös natt så var jag nära att ställa in. Men jag gjorde inte det.


Gick först hem till kaninerna en stund och sedan vidare till köpcentrumet på andra sidan stan. Solen sken och det var varmt. Kände mig så jävla fet och äcklig. Hade på mig jeans så det skavde där nere. Är alldeles öm och uppsvullen nu. Tur att jag inte tog cykeln för då hade det blivit ännu värre... Och som om inte det räckte så var jag så dum att jag inte tog mina riktiga promenadskor utan ett par "tunna skräp-joggingskor", så jag fick så ont i fötterna till slut att jag knappt orkade ta mig tillbaka.

Men jag gjorde det så jag gick väl ca 2 mil idag.


Hoppas att jag får sova inatt nu. Har tagit både propavan och stilnoct så jag borde däcka ganska snart. Har pratat med AP om kvinnokliniken. Har insett att jag inte skurit mig på ett halvår nu. P jobbar natt inatt så behöver jag prata så finns han här. Känns tryggt. Har inte tagit någon stesolid alls idag, men det har varit djävulskt jobbigt. Hetsätit godis - igen.


Stilnocten börjar ha effekt nu så jag måste runda av...

Tror att AJ jobbar imorgon. Hoppas det. Måste kolla upp när jag ska träffa min läkare också.

Av Maria - 26 april 2009 05:28

Har knappt sovit inatt. Drömt mardrömmar och vaknat tusen gånger känns det som. Sen har personalen sprungit och rökt i patienternas låsta rökrum, kört spolen och gud vet vad. Som pricken över i går morgonsolen rakt in i rummet.


Det magonda har gått över sedan igår nu i alla fall. Hetsåt en hel förpackning chokladwafers när jag kommit tillbaka till avdelningen. Jag äter trots att jag är så proppmätt att jag nästan spyr. Och så rädslan för att någon ska se mig eller höra prasslet av påsen. Fy fan. Jag förstår själv hur sjukt beteende det är.


Inatt jobbar ssk P - tack gode gud. Förstår inte hur jag ska orka med den här dagen när jag knappt sovit. Men jag kan inte bara ligga och lata mig här och störa mig på knarkartjejen. Jag måste iväg någonstans. Frågan är VAR och HUR.


Fy fan vad jag hatar mig själv och mitt liv.

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards