~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 29 april 2009

Av Maria - 29 april 2009 23:15

Gick hem till kaninerna på fm. Ringde mamma samtidigt som jag tog hand om dem. Var helt slut sen. Skulle kopiera och skriva ut saker, men min störda skrivare vägrade skriva ut SVART FÄRG enbart för att det inte fanns någon MAGENTA kvar!! Höll på att slänga ut åbäket genom fönstret. Sedan gick jag tillbaka till avdelningen.


Väntade ihjäl mig på att AJ skulle komma, för hon jobbade kväll. Men vi hann inte prata ändå. Har pratat lite med P som jobbar natt. Är hans sista natt imorgon innan han har 5 nätter ledigt. Har ångest redan nu.


Såg MH här på avd idag. Hon skrev ut den nya knarkartjejen som inte ville vara kvar. Blir så varm i hjärtat av att bara se henne att det gör ont och jag vill bara springa fram och krama henne. Hon har hand om avd-ronden imorgon. Önskar att jag hade något att tala med henne om, bara för att få träffa henne.


Har så jävla stark ångest att jag tror min hud kommer spricka. Sa det till P, men han sa inte så mycket. I och för sig vet jag att han hatar självskador. Men jag önskar att han kunde tro på mig och peppa mig. Sa också att jag tänker inte fortsätta såhär. Jag ska bli klar med det här och sedan kommer jag aldrig tillbaka.

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards