~ Quo Vadis ~

Direktlänk till inlägg 8 maj 2011

JÄVLA GRANNAR!!!!!!

Av Maria - 8 maj 2011 00:58

Jag har stått ut i MÅNADER med borrande och annan skit när de har flyttat in - sedan 1 feb!!!! Och nu, ja, just nu, håller de på och trummar/spelar/leker/stampar/steppar eller vad fan det nu är som de håller på med!!! Har storgråtit och drämt till med knytnäven i väggen, men inte fan slutar de för det!! Kommer få blåmärken på näven. Jippi.

Har mailat vaktmästaren och sagt att jag är snäll för sista gången. Bett honom att prata med idioterna, och sen kommer jag att ringa störningsjouren VARJE JÄVLA GÅNG - och meddela nästa hyresgäst om det!

Efter x antal klagomål så blir de vräkta. Det bor faktiskt barnfamiljer här!!! Och andra människor som behöver få sova det lilla de kan!

Vill så jävla gärna gå upp dit och ringa på, men morgonrocken är nerpackad och dessutom skulle jag bara stå och skrika och gråta - bete mig som ett psykfall. Men lita på att jag kommer tala om för nästa hyresgäst vad hon ska göra om de väsnas!!!

Jag kan ta att folk spelar musik och festar, men det här är något annat helt jävla stört!!!!!!!

 
 
Isa

Isa

8 maj 2011 10:30

Hur kan det vara så svårt att fatta att man måste hålla ljudnivån nere när man bor i lägenhet???
Varför vissa ska hålla på att spika upp tavlor i flera månader efter att de flyttat in kan man ju oxå undra, speciellt om det ska göras sent på kvällarna.

När jag jobbade natt var jag alltid vaken på nätterna även under helgerna, man fick verkligen tänka sig för så att man inte drog fram dammsugaren eller nå´t sånt mitt i natten! :D

Hoppas att de lugnar ner sig, eller tystnar... för gott.. he he, skojjar bara. Det bör ju vara fler som klagat?!

Bamsekramar, hälsa din ninis, hoppas hon blir bättre i pälsen. Kanske någon sorts eksem?

http://isanj.bloggplatsen.se

Maria

8 maj 2011 11:41

Man kan ju undra... De kanske aldrig har bott i lägenhet förut och är vana att leva om dygnet runt... :S
Och jag kan säga att de kommer åka på omtapetsering när de flyttar ut, för de har säkert borrat 50-60 hål med slagborr.....
Jag kör aldrig ens igång dammsugaren efter kl 21:30. Är ju vaken halva nätterna, men förväntar mig ju inte att de andra i huset ska vara det.

Tror bara att det är jag som klagar - i alla fall på det jävla trummandet eller vad det nu är - för det är bara min lägenhet som ligger under deras. Och parkettgolvet där uppe blir som en enda stor högtalare neråt...

Ska ta hand om min lilla tjockis nu innan jag sätter fart för idag. Hon hälsar tillbaka.. och mumlar något om en överbeskyddande matte..!

KRAM!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 23 juli 2023 20:45

Har idag lämnat in nycklarna till min slitna fallfärdiga lägenhet, så nu är jag utflyttad. Men fy fan vad ledsamt, grät när jag stängde dörren och låste för allra sista gången. Den må ha varit ful och skruttig, men perfekt läge, planlösning, stor mys...

Av Maria - 2 juli 2020 22:08

Månaderna har gått. Jag har det så bra här i fjällen att tiden rusar iväg. Men det är skönt med tanke på det här "paus-året" pga Covid-19. Kan inte minnas när jag senast hade såhär lite panikångest och ångest. Ingen direkt stress över något. Nu är ja...

Av Maria - 9 oktober 2019 21:42

Det mesta har kört ihop sig. Men jag hoppas att det ordnar sig ändå till slut. Jag hade läkarsamtal och var mer eller mindre beredd på att få höra att jag är dum i huvet som tror att jag ska klara mig utan att fara till psyk en gång i veckan. Men l...

Av Maria - 3 september 2019 20:43

väntar fortfarande på offert från den "bästa" flyttfirman har handlat lite och skickat paket till mamma för hon fyller snart år gått riktig långpromenad med vovven så nu sover han gott på soffan känner mig så rastlös allt vara snurrar runt på...

Av Maria - 2 september 2019 12:24

allt bara snurrar kan inte förstå att jag ska flytta känns som jag bara hittar på kommer bli mer verkligt när jag får tillbaka nya kontraktet och bekräftelsen på uppsägningen och när själva flytten är bokad   ska på samtal idag har inge...

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards