~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Maria - 23 maj 2011 00:30

har bara pysslat på här i lägenheten idag igen

kopplat in några lampor, dragit ut plugg och spacklat igen hål, förmodligen gjort småbarnsmamman vansinnig där nere med mitt slagborrande.... osv..

nu har jag i alla fall hittat sladd så att jag kan skruva på lampkontakten till vardagsrumslampan och så att den räcker fram till soffbordet

det är bara pillande, men tar längre tid än man anar

är väldigt rörigt och jag har ingen aning om var jag har alla saker, men det går att bo här nu i alla fall

alla möbler på plats, och lampor och prylar på rätt ställen överallt

har till och med satt upp utetermometern - en väldigt viktig sak att göra mitt i allt

skyller det på tillfällig sinnesförvirring........... 

 

jag tänker inte

jag känner inte

jag bara gör

jag är inte, utan jag bara gör

höll på att kissa på mig när jag helt plötsligt insett att jag inte hade varit på toa på hela dagen

men det blev kris för att jag stängt av allt

precis allt

inte första gången det händer om man säger så

har försökt ha ninerna ute idag, men madame astrid slogs med den lilla vita hårtussen så att vita pälsen rök

slängde in henne i buren och hon var lika förbannad på mig som jag var på henne.....


veckoplaneringen (eller vad man nu ska kalla det för):

  • måndag: träffa min t kl 10, försöka avsluta elavtalet för gamla lägenheten, skriva fullmakt till inflyttande hyresgäst, lämna nycklarna, byta nycklar till nya lägenheten och tala om för vaktmästaren om felen jag hittat och de frågor jag har, sen LÄGENHETENLÄGENHETENLÄGENHETEN
  • tisdag: lämna nycklarna för gamla lägenheten, byta nycklarna till nya lägenheten - om jag inte hinner och orkar det imorgon, sätta upp alla rullgardiner som fästena förhoppningsvis kommit med posten då, sen LÄGENHETENLÄGENHETENLÄGENHETEN, ev måste jag handla hem toalätt till kaninerna
  • onsdag: träffa ÄS-t kl 11:15, LÄGENHETENLÄGENHETENLÄGENHETEN, ridskola, LÄGENHETENLÄGENHETENLÄGENHETEN
  • torsdag: träffa min t (minns inte tiden), LÄGENHETENLÄGENHETENLÄGENHETEN
  • fredag: LÄGENHETENLÄGENHETENLÄGENHETEN
  • lördag: LÄGENHETENLÄGENHETENLÄGENHETEN
  • söndag:LÄGENHETENLÄGENHETENLÄGENHETEN

tror dessutom att de någon gång under den här veckan kommer att byta låsen - eftersom vi ska byta nycklarna...... de är så slitna att de knappt fungerar, så det är väl behövligt


....plus alla de miljoner saker som jag glömt........... nu är det nattinatti......

  

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards