~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Maria - 12 september 2011 12:05

Varit hos min t. Nu vet jag vad priset för min kp och ÄS är. Min läkare är gravid och kommer försvinna i början av nästa år. Jag vet - det låter inte som något stort, hon lever ju fortfarande - men för mig är det en katastrof. Det finns ingen läkare som vill "ta över mig", ens på papper, och det finns ingen tillgänglig jag litar på heller. Och med den smörja som står i min journal så står ingen på kö - om man säger som så.


Hela världen rasar ihop.

Det här är samtidigt som jag och min t ska börja avsluta vår kontakt också. Precis innan jag har min sista chans att bryta min sjukpension.

Började gråta. Inte förrän DÅ förstod hon vad det innebär för mig.


Vill bara skära ihjäl mig. Jag orkar inte mer.

HELVETES JÄVLA SKIT!!!

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards