~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Maria - 21 september 2011 09:09

jag är hopplös

är så trött också

inte sovit inatt

det står "misslyckad" stämplat i pannan på mig

så varför ens försöka

Av Maria - 21 september 2011 00:15

min kp ringde på fm.... jag började såklart gråta i telefonen för att han är så fin......... åt lite efter det.... for på stan.... vidare till sjukhuset för min läkartid......... utanför psykhuset ser jag min J.... en av de skötare som jag anförtrodde mig mest till och som var en av de som kände mig bäst av alla...... gick fram och sa hej... han sa hej och log... men något kändes fel............ han ville inte se mig, prata med mig eller något...... så han och hans - för mig okända - kollega gick in..... jag gick till receptionen och sedan upp till min läkares korridor........ där bröt jag ihop............ jag vet att det är sjukt och fel, men psykpersonalen på den där avdelningen som jag räknar till "de mina" är det närmsta "vänner" jag har irl............. så det gjorde så in i helvete ont............ satt där och kramade laxtab-asken............ sen kom läkaren ut från sitt rum... jag började nästan gråta direkt......... gratulerade henne... log......... tårar........ ja, jag vet inte.......... hon ska jobba året ut....... sen kommer hon vara borta i ett år............. mammaledig....... hon hör av sig till mig så fort hon vet vem som ska ta över............. .....om det nu finns någon........... men... min kp har LOVAT att hjälpa mig... han har LOVAT att kämpa för mig så att det INTE ska bli som förut....... och eftersom allt går åt helvete, så måste jag tro på honom... tro att han kommer fixa det........ annars tar jag livet av mig... jag orkar inte med en sådan här jävla karusell igen............

har hetsätit ikväll igen......... försökt träna men har för ont......... det sägs ju att träningsvärk ska bli bättre om man bara tränar mer, men jag kan inte det... det är för smärtsamt... faktiskt........ till slut blev det laxertab........... vet inte hur många, men jag gissar på en karta............

imorgon ska jag till ÄS runt kl 13........ har sjukgymnasten kl 14...... och så kommer jag säkert prata med min kp............ ...sen är det bara att räkna ner till fredag efter lunch.......... då slutar det lilla liv jag försökt skapa...................

  

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards