~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 22 september 2011

Av Maria - 22 september 2011 13:11

hade samtalsgrupp imorse...... blev så jävla arg och mådde så dåligt så hela jag kokade... men jag försökte bita ihop........ trots det lyckades "personal-kärringen" reta upp mig som fan............ ALLT jag gör, känner, tänker, osv, är FEL......... FEEEEL...... det är aldrig någon annan som gör fel, utan ALLT ligger hos mig...... precis allt....


efter det skulle min t ringa, för vi hade kommit överens om det......... GJORDE hon det då...? nej............ så efter 20 min mailade jag henne och skrev att jag inte kunde vänta längre........ och då svarade hon att hon "just satt sig ner för att ringa"............... och jag VET att hon bara har fika innan.... så jag känner mig bara ännu mer värdelös och fel..........


och i skrivandets stund så sitter min medpatient med på behandlingskonferensen för att diskutera hur hon kan få bästa möjliga hjälpen................ mig kan de inte ens be om ursäkt för att ha kallat mig mobbare, men hon är ju VIKTIG... så viktig att hon till och med får vara med på möten där andra är bannlysta.........


menmen....... skit ska skit ha........ det är bara att svälja tårarna och det lilla hopp och "värde" man har kvar....... och stänga av - för att inte ta livet av sig...........

pratade med min fd medpatient en stund innan gruppsamtalet..... hon har fortfarande inte fått någon ursäkt....... och som inte det var nog - hon är INTE välkommen tillbaka till behandlingen...................... förmodligen för att chefen är så jävla konflikträdd att hon bara sopar allt under mattan OCH kör huvudet i sanden..... hon är säkert en jättefin person och menar väl, osv - MEN, hon klarar inte av chefspositionen... än i alla fall...........


ja........ vad ska jag göra nu då............... gå ut i köket och hetsäta lite??? eftersom ALLA sitter på mötet och diskuterar min medpatient och både talar om och visar i konkret handling att hon är miljoner ggr viktigare än jag............


.....................jag kommer ta livet av mig........

  

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards