~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Maria - 14 september 2011 19:44

idag har det varit jättejättejobbigt...... pratade med min kp i tv-rummet på em... blev plötsligt medveten om att jag har händer............. fick panik........ tårarna sprutade..... fick inte luft............. kunde inte röra mig... var spänd som en fiolsträng............

till slut satte han sig hos mig och torkade mina tårar...... jag minns inte vad jag sa och vad jag bara tänkte...... men jag vet att jag svor en massa.......... bad honom att inte gå upprepade ggr...... och till slut var jag så trött att jag mer eller mindre frågade om han inte kunde hålla min jävla hand så att jag kunde lugna ner mig, för han höll den en stund och så släppte han precis innan jag hann växla ner..............

hade världens jävla flashar......... dog flera ggr om...... men.. han verkade inte vara särskilt tagen trots att jag låg som en fet korv och panikade på soffan.................. han bryr sig...... så enormt mycket..... men han verkar inte gå sönder................ han lämnade mig inte...........

.....jag förstår inte........... förstår verkligen inte.................. och jag är så rädd.... att han ska dö.... eller på annat sätt försvinna.................

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards