~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 17 september 2011

Av Maria - 17 september 2011 19:25

kom till gården den tid som vi kom överens om.... de väntade massor av folk - trodde de..... men de hade missat totalt att annonsera........ så det kom bara några få själar.........

träffade en trevlig tjej som har sin lilla shettis där.... hon är bara några år yngre än jag, så det kändes skönt... men samtidigt känns det som att ingen av de som är där är särskilt "vuxna".............

innan jag for hem så säger den ena tjejen som är med och har ridlekiset (den andra tjejen var så förbannad och hade farit hem) att det bara är hon och jag imorgon OCKSÅ - precis som förra helgen...............

känner mig utnyttjad..... jag rår inte för det......... frågan är om jag ÄR det.......

vi har aldrig pratat om eller kommit överens om att JAG ska leda en massa barngrupper.... och så drar den ena av dem på tävling med ett barn och ponnysar, och så står jag där som någon slags ersättare............ vilket jag aldrig gått med på...... och jag KAN JU INTE hästar och hästskötsel.... jag har aldrig haft teori förut, så jag vet inte var hästens alla delar sitter och heter...........och jag hade ingen aning om vad en ryktviska var innan de hade genomgång med barnen........ och imorgon ska JAG leda dem och tala om vad som är vad och hur man gör...............

funderar på att säga ifrån...... att försöka droga ner mig så att jag fixar morgondagen utan att någon kommer i kläm.... och sedan sätta ner foten..........

men jag vet inte............. vill inte verka otacksam..... eller okunnig...... men samtidigt orkar jag inte känna mig utnyttjad - igen..........


fan.............

  

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards