~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Maria - 27 september 2011 19:15

jag klarar inte av det här. det är bara så. har varit och handlat mat. tänkte laga massa matlådor ikväll om det inte är något bra på tv... sen tänker jag fan inte äta mer. det är slut med all sådan här skit nu. man ska vara smal för att få hjälp. går man upp i vikt så är det ingen som tror att man är sjuk.

har hetsätit så jag nästan spyr, men här sitter jag - utan laxtab och utan stöd. de andra tjejerna på ÄS har i alla fall varandra.

tänk, jag ska betala 1935 kr för min tid på ÄS. och så vet jag att det inte räcker, utan det kommer behövas en period till - en längre period. jag har fan inte råd! högkostnadsskydden är ju väck nu också, så jag har verkligen inga pengar. och ingen jävel kan svara på vad som händer med höjningen på läkemedel för oss som påbörjat ny period; om vi får betala de där extra jävla pengarna eller om det går på den gamla summan som fanns då vi påbörjade den nya perioden.


jag vill dö.

förlåt.

Av Maria - 27 september 2011 10:50

jorden fortsätter snurra - både runt sig själv och runt solen.... och jag orkar inte... bara orkar inteeeeeeee..........

jag hatar ÄS...... men jag vet att jag inte klarar mig utan det........ hur ska man ställa sig till det??? deras program fortsätter... utan mig...... som behöver det.... som är motiverad... som har viljan och ett stort mål............ inatt jobbar bästa nattpersonalen..... och imorgon jobbar min kp........ och han far bara hem och så kommer han tillbaka till frukost på torsdag......... och har måltiderna till och med lunch............ sen kommer "bästa nattpersonalen" och har middagen.........

.....fanfanfan.............. och så ska jag sitta här......... utan det superviktiga "anhörigstödet"........... bara sitta här ensam och dö.................. hålla käften................. och så förstår de inte att jag inte kan vara ensam OCH arbeta med mig själv MEDAN jag står ensam med maten......

jag kan f*n lika gärna lägga mig och dö..................


  

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards