~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Maria - 6 september 2011 20:14

är hemma för ikväll

ska sova hemma inatt

känns faktiskt ganska skönt


skulle ha fm-fikat och lunchat borta från ÄS, men det blev inte så

mådde(/mår) så jävla dåligt så jag klarade inte det

min kp hade inte börjat jobba när jag var på väg att dra därifrån

tänkte att jag följer det jävla onödiga utslussningsschemat, men jag tänker fan inte äta något

så dök min kp plötsligt upp - för tidigt

han tog med mig och vi pratade, och jag stannade där sen

har gråtit hela dagen

ont i själen - om man nu kan säga så

satt i tv-rummet på em och pratade

och människan tittar på mig sådär uppriktigt och med omtanke när jag ältar all bullshit i min journal

han sitter tyst en stund och säger "Maria, har du aldrig fått beröm eller fått höra att du gjort något bra mer än för prestationer i skolan med betyg?"

jag viskade ett nej och skakade på huvudet - och tårarna fullständigt sprutade

ingen annan har frågat, ingen annan har förstått

jag tror inte ens att jag själv har förstått vidden av det han frågade innan han gjorde det


vet inte vad jag ska skriva

känner mig helt slut i huvudet

ska vara tillbaka på ÄS till lunch imorgon

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards