~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Maria - 7 maj 2009 23:28

Var uppe kl 6 och tog en dusch. Sliskiga killen som kom igår som bara pratade om snoppar, pippa osv strosade i korridoren. Han följde efter mig som en svans. Visste redan när jag vaknade att den här dagen skulle vara helt åt helvete.


Sov hemma natten mellan tis och ons. Stefan bråkade så in i helvete så det var skönt att fara hem. Väl hemma upptäckte jag att jag inte får plats i några kläder alls, eftersom jag gått upp så mycket i vikt. Och så skulle jag cykla till posten för att hämta ut filmerna jag beställt från CDON.COM

Städade åt kaninerna och pratade med mamma i telefon. Hon sa att de ska fara till fjällen mer i vår, så de kan inte både hämta och skjutsa mig. Är både bra och dåligt, skönt och jobbigt...


Gratulerade B på födelsedagen med ett akvarellkort. Hon blev glad. Kanske inte över själva kortet, men för att jag kom ihåg trots allt som händer.


Nu är i alla fall slisk-killen utskriven, AH är tillbaka och vi har sett på film tillsammans med J och E. "Blood diamond" var filmen vi såg. Den var faktiskt jättebra. Och så har jag pratat med AP, jag försökte hålla mig lugn men grät som ett barn.


Spänner mig i kroppen så jag har värk överallt. Precis överallt.

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards