~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Maria - 28 maj 2009 20:18

Fanns yoghurt till frukost imorse för första gången på nästan en vecka. Det är det enda jag kan äta på morgonen, så när de struntar i att beställa hem i tid så hoppar jag över frukosten. Det är väl i och för sig ingen förlust eftersom jag vill gå ner 15kg, men det känns inte som ett naturligt och konstruktivt sätt att göra det på.


Har sett en film idag - Darling. Den var faktiskt ganska bra. Förut har jag bara sett snuttar för jag har somnat. För övrigt gick jag hem till kaninerna på em och upptäckte att det var slut på mat. Jag for ner till ICA Maxi för att köpa det och lite annat, och slutnotan hamnade på nästan 400kr. Men då var det kläder för 280kr, varav ett nattlinne till mamma på mors dag.


Har inte hunnit prata med Anna idag som vi bestämde och jag tror inte att vi hinner det heller. Stefan har pratat om att ta livet av sig så nu får han inte gå ut. Jag vet att det är dumt och fel av mig att tänka såhär, men när jag sa att jag var rädd att fundera på att skada mig så fick jag skärpt extravak och fick inte ens lämna mitt rum. När han talar om att ta livet av sig så får han bara stanna på avdelningen och dessutom få glass för att det är så synd om honom. Är det bara jag som ser stämpeln FEL över alltihopa eller??!

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards