~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 23 maj 2009

Av Maria - 23 maj 2009 14:12

Har varit nere på stan. Gick dit för att få lite motion. Har ju bara legat och degat i en sjukhussäng i 3½ månad. Finns inga kläder som passar för att jag blivit så fet. Jag som hade hyfsad kondis förut och hade BMI i mitten så jag var "lagom". Men nu är jag så jävla fet så jag kan inte köpa nya byxor längre. Blev så ledsen i provhytterna att jag grät. Och alla jävla jeans ska ha LÅG midja så att man visar hela jävla trosorna om man böjer sig framåt. SÅ JÄVLA DÅLIGT! Har bränt massor med pengar, men vem fan orkar bry sig. Jag hatar att handla kläder - eller "shoppa" som det så fint heter.


Måste börja spåna på vad jag vill och vad jag har för förslag inför vårdmötet - som inte ens är planerat än. Ska maila min tönt till läkare och säga att vi inte ska ses förrän dess, för vi har ändå ingenting att prata om. Jag känner själv att jag är i mitten eller över mitten av min behandling, men hon är trevandes i början. Och jag tänker inte låta henne hämma mig.

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards