~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Maria - 29 maj 2009 05:20

Man vaknar, konstaterar att andningshålen är helt igentäppta, man mår illa och magen känns som en tvättmaskin. Tittar på klockan - 4:48 - och får panik när man inser att man inte kan somna om. Sprayar Renässans Mentol i näsan och ber en stilla bön. Tassar tyst på toaletten och får tesenbevisad - magen är i olag. Jag borde aldrig ha ätit de där cashew-nötterna igår kväll. Det måste vara något fel på dem. Är andra dagen som det är såhär. Ska kasta påsen idag. Täppt på vänster sida ut mot örat. Bubblar när jag försöker snyta mig. Tar Nezeril. Fan. Slemhinnorna är helt förstörda av nässprayen. Funderar på att gå upp, klä på mig och... jag vet inte. Ligger kvar ihopkurad under bolltäcket. Ingen annan är ändå uppe nu, och P har säkert fullt upp som det är. Såg honom inte ens igår. Stängde in mig på mitt rum tidigt när jag insåg att jag inte skulle hinna prata med AJ.

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards