~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Maria - 24 januari 2010 14:45

Tog en stesolid och gick till I.... vi gick till närmsta is och åkte skridskor.... Jag älskar att åka skridskor... men har inte gjort det på typ 5-6 år........ I var mer van och hade mer koll på balansen..... men hon hade så ont i fötterna så att vi slutade efter några timmar....

Precis innan vi skulle gå så kände jag att började bli lite varmare i kläderna.... tänkte pressa på lite extra när jag tog fart bakåt och saxade och verkligen tryckte på....... men planen var inte skottad och så hade några idioter släpat runt ett bandymål så att det var stora och små snöhögar lite här och var...... Jag såg inte snöhögen..... trots att det var en stor snöhög............... utan kom där på höger ytterskär..... och FLÖG baklänges eftersom det tog tvärstopp.......... Högen var tillräckligt stor och kompakt så det hade inte spelat någon roll om jag åkt på två fötter istället.... eller framlänges...........

Slog i ryggen så att jag tappade luften och skämdes ihjäl...... men jag slog mig inte alls.......... skammen var det värsta.........................

Jävla idioter som drar ihop snöhögar och utan att märka upp dem.........


Nu skäms jag ihjäl och känner mig hur dum som helst..............



......mår som jag förtjänar............. skit....................

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards