~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Maria - 11 januari 2010 18:04

tror jag håller på att få migrän igen  

blixtrar lite, gör jävligt ont i huvudet på höger sida, måste ha tyst och kan knappt sitta framför datorn   

mailade mitt PO imorse men hon svarade inte, varken mail eller sms, så jag trodde hon var sjuk   

men det var hon inte   

hon bara struntade i att höra av sig pga att hon var upptagen   

missförstå mig inte, jag fattar att man inte kan kräva vad som helst     

men när hon kan boka in andra klienter på min tid, alltså medan hon är med mig, så förväntar jag mig detsamma    

men det här är ju en jätteviktig sak för mig - ridterapin - och hon klarar inte viktiga saker    

hon fattade väl till slut när jag smsade till henne och talade om hur hennes och mitt schema ser ut de kommande veckorna och hur dåligt med tider det finns, för att dels träffas och dels fara till stallet    

för sen smsade hon och skrev att hon kunde komma hit imorgon vid kl 15 och ordna tid med ridterapeuten på fredag, och då skulle hon ta sig egna bil på fredag     

men jag sa nej     

dels för att jag inte orkar ha besök efter att ha haft migrän och förmodligen kommer spy hela natten, och dels för att det blir för mycket för mitt samvete att hon skjutsar mig i sin privata bil och gör saker som hon "inte behöver"    

det är jättesnällt av henne att försöka ordna nödlösningar, men de ska ju inte bara passa henne utan även mig    

och jag orkar inte ha mer dåligt samvete    


nu kräks jag snart    

måste sluta

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards