~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Maria - 12 januari 2010 18:35

mitt jävla PO har grundlurat mig    

hon tänker INTE följa med mig som stöd till ridterapin så länge jag behöver    

och hon har skrivit till mig idag att jag ska åka buss    

jag klarar inte att åka buss för då bryter jag ihop!!!!     

jag åker stadsbuss pga att jag tar stesolid och vet att jag kan kliva av om det skiter sig, och jag kan gå hem även om det är långt    

men att kliva på en buss och alla stirrar, fara iväg utanför stan där jag inte känner igen mig, kliva av på en helt okänd plats - det går inte! jag dör hellre!!    

och taxi går inte heller för då är all uppmärksamhet på mig hela tiden, och dessutom blir det svindyrt    

och mitt po hör inte av sig heller!!!!     

snart ber jag henne dra åt h-vete!    

har mailat FK och berättat hur det ligger till    

fjantigt, jag vet, men vad fan ska jag göra?!??

NÅGON måste kunna ge mig råd om vad fan jag ska ta mig till när mitt jävla po ens vägrar höra av sig och försöka lösa något!!!    

dessutom ljög hon om ersättningen - jag är inte beviljad ett skit precis som jag trodde!!    

först måste jag göra en ansökan till, beslut ska fattas, och SEN kan jag göra aktivitet om de godkänt det, och efter det får jag pengar när jag uppvisar kvitto!   

och ansökan måste göras på HELA summan där alla delar är redovisade - och jag vet ju inte ens om jag tar mig dit eller hur många gånger jag kommer vara där!!!    

JÄVLA CP-KÄRRING!!!!!   

förlåt mig men nu rasar jag - jag går sönder!!!!!     

har sett fram emot det här SÅ JÄVLA LÄNGE!!     

men nu förstör mitt po det här - för andra gången

och sen skäms jag så mycket att jag inte kommer försöka igen någonsin     


HELVETE!!!!!!!!!!!

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards