~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Maria - 23 januari 2010 22:45

har just pratat i telefon med mina sk föräldrar

min sk pappa får mig att må så jävla dåligt så jag vill ta livet av mig

mamma säger att det är hans sätt att visa omtanke - att skälla och skrika, pusta och sucka, och göra ner mig så jag inte är vatten värd

TACK SÅ JÄVLA MYCKET FÖR DEN "OMTANKEN"!!!

vill SKÄRA IHJÄL MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!

har tagit stesolid och sitter och hetsäter en ica-pizza ihop med laxertabletter


har försökt skaffa en försäkring för när jag är hos hästarna

skulle kosta 150kr och gå och teckna på nätet

men jag har bara fått ett mail där det står att "de ska svara på min fråga"

mamma erbjöd sig att ringa och höra med kundtjänst, och det var ju ok

men så ska pappa lägga sig i

till slut talade jag om för idioten att han får mig att känna mig som en vuxenbebis

jag är snart 30 år och kan INGENTING - jag behöver inte få höra det av honom också, för jag VET att det är så!

sa att jag VET att han bara menar väl, men att jag känner hur självförtroendet och självkänslan raderas, och jag blir en vuxenbebis när han kräver att få göra saker i egen skap av "min pappa"

"nej, så kan du inte känna" svarar han

till slut skrek jag in i högtalartelefonen att jag VISST får känna så, jag HAR RÄTT till alla mina känslor - oavsett vad och varför han gör och säger som han gör

han sa att jag då alltså känner mig som en vuxenbebis när mitt PO ringer samtal åt mig, men jag förklarade att det är hennes jobb, och då är jag psykiskt funktionshindrad och det ingår i hennes arbete att hjälpa mig

då skulle han bara slänga på luren för det är ju SÅÅÅÅÅÅÅ SYND OM HONOM, för han har varit på formexmässan - idag också, på eget bevåg av egen fri vilja!!!!

jag fattar att han är trött!!! sa det också! men att jag mår dåligt av att han tar ut det på mig!

och jag sa att jag inte vill att han ska ringa, utan det får mitt PO göra

då blev han ännu mer förbannad - MEN, då gav jag upp och vi "skrek" hejdå till varandra

för han hör ju så jävla dåligt också


jag vill dö

NU

Av Maria - 23 januari 2010 09:44

blev jätteledsen igår kväll........... när jag insåg att.... jag får 10 timmar med hästarna................ visst, det är inte omöjligt att jag får förlängt........ men ändå........... tror.... att jag kommer dö....... om jag inte får ha hästar i mitt liv..........

vet att det låter helt idiotiskt och överdrivet......... men....... det känns verkligen så........

så..... min "plan"..... är nu att jobba ännu hårdare med mig själv...... så att jag kan vara där med några andra.. i en grupp..... och.......... efter det......... ridskola  -  i mina drömmar................


vet inte om jag ska våga försöka få mina skridskor slipade idag........ vet inte vad man ska säga.............. vet inte hur man gör utan att göra bort sig..................

det som är mindre roligt är att enligt yr.no så ska det komma 25mm nederbörd på onsdag......... vilket typ är 25 cm snö.......... och sen dröjer det ju innan isen är skottad..........


gaaaaaaahh! vet inte hur jag ska göra! vill inte släpa ett par skridskor till andra sidan stan om jag ändå inte törs fråga om de kan slipa dem.......



.........saknar hästarna.................... en vecka kvar............

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards