~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Maria - 25 januari 2010 19:42

mailade min handläggare och frågade om min ersättning

det visade sig att jag max får 9 mån till med den här ersättningen

sen måste jag söka ny - igen

jag orkar inte

ett år innan tiden gått ut får jag panik, kan inte sova och blir helt förstörd

så nu ska det alltså vara så i nästan 2 år

och det går inte

därför har jag beslutat mig för att begära "sjukpension" nästa gång, och får jag inte det så tar jag livet av mig

.........och får jag det så... tar jag livet av mig..............

 

 

 

............har släppt alla drömmar nu....... lagt undan ssk-litteraturen........ dragit tillbaka litteraturen som jag reserverat på biblioteken..........

det här var dödsstöten för mig

nu gäller det att försöka leva för de korta stunder jag har kvar och som inte är så smärtsamma att jag inte står ut längre.........

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards