~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 5 september 2009

Av Maria - 5 september 2009 23:54

Jag ska DÖDA de värdelösa färgpatronerna från inkclub för de fungerar fan inte!! Jag kan hålla på och blaska och skaka så mycket jag vill, men INGET blir rött!!!!! Så magentan är DÖD! Spelar ingen roll vad jag gör för det blir ingen skillnad!

Helvete vad arg jag blir!!! Jag som har suttit och hållit på med mammas födelsedagspresent sedan i våras!!!! Och nu kan jag inte ens skriva ut skiten!!!!!1

Av Maria - 5 september 2009 14:13

har inte skrivit på länge

ingen ork

ingen lust

läkaren har inte hört av sig överhuvudtaget

har bränt en massa pengar som jag inte borde ha gjort

men det är för att hålla mig sysselsatt så att jag kan trycka tillbaka flashbacksen

hämtade ut mitt nya id-kort i måndags med mitt po

det ser inte alls ut som jag

blev nästan nekad att handla med visakortet och leg

hon som satt på polisstationen har svarat mig med att de godkänt bilden och att jag godkänt den också

men det gjorde jag aldrig

och så var jag så jävla dum som trodde att man inte fick id-kort av polisen som inte accepteras av andra

fan i helvetes jävla skit!!!!11


har fått atarax istället för lergigan och det hjälper faktiskt lite

har också pratat med terapeuten om att vi ska träffa läkaren på kvinnokliniken igen

så att jag kan börja rida

vården har ju tagit bort allt som passar mig och min problematik, så jag måste fixa det själv

men jag tänker inte komma hem blödandes efter varje ridlektion

och visst, jag förstår att gynläkaren tycker att jag måste må bättre och vara mer stabil innan de gör något ingrepp

men samtidigt kommer jag ingenstans utan den hjälpen

det är bara en enda ond cirkel


har int gått ner något mer i vikt

så nu antar jag att jag måste "träna" bort resten

men jag måste göra det på mitt sätt

jag är allergisk mot "träning" så jag måste få in det i min vanliga rutin


mitt po är borta hela nästa vecka

och i slutet av den veckan är terapeuten borta

måndagen därefter också

så det kommer bli väldigt svårt, minst sagt

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards