~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 22 september 2009

Av Maria - 22 september 2009 10:47

NU, efter en vecka, fungerar det att koppla ihop dator och tv, och allt tack vare Toshibas support!!

Ska jag välja mellan olika tillverkare bland elektronikprylar så kommer jag välja Toshiba så mycket jag kan, för killen på supporten var helt suverän!

Men jag kommer aldrig mer köpa något från Dustin home eller Dustin, eftersom de inte ens tar något ansvar för att de har felaktig information om sina varor och sedan inte tar ansvar för det. Så tänk efter både en och två ggr om det är värt priset att handla därifrån.


Har beslutat mig för att ta paus från Cymbalta och sluta äta. Jag har konstaterat att jag har laxerat sönder mina tarmar, så de fungerar inte längre. Så inget spelar ju någon roll längre. Läkaren hör inte av sig heller, så jag kan inte göra något mer. Ska leva på lågkalori-yoghurt, vatten och gurka tills dess att jag gått ner till mina vanliga 50kg.




...försöker skriva symboler enligt teckenuppsättningen, men det verkar inte funka... 2665, Alt+x brukar ju ge ett hjärta... men det blir inget alls....... *blääääh*

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards