~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 3 november 2010

Av Maria - 3 november 2010 09:33

ja....... john blund är död.......... eller så skiter han i mig.............. jag bryr mig inte om vilket, för jag orkar inte............ till och med kaninerna är trötta efter allt mitt nattliga springande........... ligger på bredsidan på dagarna och sover som om de aldrig sovit förut...............

jag vet inte.... men det känns så jävla jobbigt just nu.............. trots det positiva som händer......... antar att jag är så van att allt går åt helvete så jag bara väntar på vad som ska rasa härnäst.............. ju bättre något verkar.. desto värre kommer det att bli...............


nu ska jag lägga mig och dö en stund..........

Av Maria - 3 november 2010 00:56

har just kört 4 pass på raken............ jag är svimfärdig när jag gjort det....... mår illa och det är på vippen att jag kräks.................. lite av illamåendet beror nog i och för sig på överdosen laxertabletter......... men ändå............

har läst om ätstörningsenheten igen............. psykisk och fysisk undersökning.......... vad fan betyder det............. och "kontrakt"............... jag HATAR sådant........ jag fungerar inte så........... jag kan inte skriva på ett papper om att jag ska vara snäll mot mig själv och sedan vara det........ det vore rena DÖDEN för mig att skriva på ett sådant papper! för då när jag misslyckas så duger jag ju inte heller! jag lyckas allra bäst med det som jag KAN företa mig och där jag själv kan vara med och styra.........


om........... OM...... det blir operation på gyn............ så ska jag i alla fall försöka ta itu med resten sen............. och så ska jag göra det jag väntat på i.... 7 år ?

jag ska kasta ALLA trosor jag har och köpa nya........... alla "menstrosor".... alla urtvättade....... blekta....... missfärgade............ HELA SKITEN! halva lådan är redan fylld av icke använda trosor........ prislapparna sitter till och med kvar på dem...........


är helt slut........ men inte trött..............

proppar väl i en ljudbok ikväll igen....... men det är nästan synd....... för det regnar........... och det smattrar sådär härligt på fönsterblecket............. jag älskar det........... men... jag måste ha stimulans 24 timmar om dygnet, för annars kommer flasharna................ och ja, jag vet att jag inte kan fly från dem..... men just nu orkar jag inte...............

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards