~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 20 november 2010

Av Maria - 20 november 2010 23:51

orkar inteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

jag dör

en hel jävla söndag imorgon också

en SÖNDAG

och sen då???

jag bara sitter eller ligger och ser till att bandagen sitter kvar

jag klagar inte eller gnäller inte det minsta på att jag fått göra de här ingreppen

det är inte det

det är bara all jävla ångest och flashar

jag är van vid att kunna GÖRA något, göra ett avbrott - eller åtminstone försök till avbrott - genom att göra något helt annat

och nu kan jag inte det

ångesten äter mig inifrån

jag har larver, likmaskar, som krälar inuti mig och äter mitt äckliga kött

och inte kan jag träna heller

blir bara fetare och fetare

och ju mer av mig det finns, desto mer smuts ryms det i mig


  

Av Maria - 20 november 2010 20:14

man kan undra om jag var full när jag skrev sista inlägget........ men det var jag inte........... bara trött och ångestfylld...........

mår så jävla dåligt.......... vill bara skrika och gråta......... är så ensam..........

antar att det är all energi som är lagrad inuti och som inte får utlopp.......

måste i alla fall kasta på mig några kläder och gå ner till förrådet och hämta pellets till kaninerna........ stackars dem.... de har inte varit ute på en vecka............ men.... kanske kan jag släppa ut dem ikväll......... strunt samma om det blir skitigt på golvet...... de måste ju få leva!


  

Av Maria - 20 november 2010 13:36

fick hjälp på apoteket......... självklart av TVÅ personal.............. jag höll på att dö... samtidigt som jag kände att "skit samma, jag orkar inte bryta ihop"..........

och när de stoch och dividerade om vilken elastiska binda som är bäst så bröt jag in och sa helt enkelt att jag opererat båda låren och inte hade några klämmor med och att bandagen lossnar så fort jag rör mig........ fick ingen reaktion, så jag sa som det var - att jag tagit frystejp nu så att det inte skulle ramla av......

- Du har väl inte tejpat med sådan tejp på huden?! Det kan ju ge eksem!

självklart svarade jag NEJDÅ DET HAR JAG INTE

........men SJÄLVKLART så hade jag gjort det... som ett rutnät så att skiten satt fast både upptill och nertill PÅ HUDEN........ vad fan spelar lite ev eksem för roll jämfört med att tappa tryckbandagen, riva upp stygnen och blodet sprutar..............

herregud........ kan inte folk tänka ETT steg längre.......... alla har inte anhöriga eller andra alternativ, utan man får improvisera för att överleva!


har i alla fall beställt självhäftande gasbinda på apoteket på nätet.... för de "hade ju aldrig hört talas om att det fanns 8cm bred sådan"............ ...och den snutt jag hade kvar är KÖPT där.......... *suck*


nu xkz jzg kolla på film......... verklighetsbaserat drama i tv3....... gillar den sortens filmer.......

Av Maria - 20 november 2010 12:52

jag säger bara FY FAN för apoteksbesök...........

det jag skulle ha fanns inte........


köpt godis ur en automat på vägen hem....... så nu ska jag lägga mig och dö...........

Av Maria - 20 november 2010 10:39

nu skriker jag fan snart rakt ut!

jävla skenheliga människa! IDIOT! om du inte bryr dig så LÅTSAS inte bry dig!

*HANDLAR INTE OM NÅGON SOM LÄSER HÄR*

"åååh hur är det idag" och blablabla

"skaffa msn så vi kan hålla kontakten"

och sen "jag glömmer bort att logga in om jag ids slå igång datorn"

GAAAAAAAAAAAAAAAHH!!!

jag måste skaffa mig nya vänner i den här stan för det här funkar INTE

jag är så less så jag spyr snart!


ska gå till apoteket idag

blir intressant.....

får se hur mycket bandage som sitter kvar när jag kommer dit

...och när jag kommer hem........


    

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards