~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 24 november 2010

Av Maria - 24 november 2010 23:00

somnade till en stund och nu känns det bättre i huvudet....... tuppluren och min huskur med 1g panodil och 400mg ibumetin funkade........


ångesten finns kvar........... och rädslan..... över att jag blöder............

skulle aldrig ha tvättat med tvål........... skulle bara ha låtit det vara........

men hur ska jag veta vad fan jag ska göra och inte........

ska jag fortsätta skölja med vatten eller......... känns ohygieniskt om jag inte gör det, eftersom jag inte kan duscha pga låren.......

tvättar mig ju och så, men det blir ju ingen "hel dusch".......


I var online idag....... men hon skrev inget......... jag orkade inte bry mig... och det gör ju inte hon heller.........


nu ska jag natta ninisarna..... tvätta av mig så gott det går......... och krypa ner i sängen.......... ta en propp och en noc............... stor dag imorgon med både terapi och ridterapi.............

Av Maria - 24 november 2010 18:55

har ångest så jag dör........ varit i förrådet och hämtat adventsskit.................. tänk, förut såg man fram emot jul på sätt och vis....... nu är det bara jobbigt..............

rädd att migrän är på ingående......... ordet "halo" beskriver ganska fint hur det känns nu............ men jag tillber alla  makter att det bara är spänningshuvudvärk................. för jag orkar inte med migrän nu..........


ska lägga mig en stund i tysthet och mörker.......... men.... då kommer flasharna............


  

Av Maria - 24 november 2010 12:52

har varit och hämtat allt jag skulle........... nu är jag helt slut..........


känns som att jag kommer spy... har ångest så jag dör............

Av Maria - 24 november 2010 09:54

vaknade kl 3............ för att jag tog propavan för tidigt - för mig........ tyckte att jag hörde en mansröst här inne........... men det måste ha varit i drömmarnas värld eller utanför.... eller ljudboken som spelade i öronen..............


är fortfarande förbannad för igår......... min sk "vän"..........

men skit samma som sagt, idag har jag beställt ett par splitter nya termoridbyxor...... för JAG tänker FULLFÖLJA det här...... PUNKT.

jag har ju ett par överdragsbyxor, men de är inte skodda.... så om jag nu ska lära mig att tex galoppera... så behöver jag känna att jag har lite "fäste" i sadeln... istället för att halka runt..........


ska snart samla mod att gå på toa............ blödde igår igen så jag blev lite rädd...... men jag tror att det är stygnen som börjar försvinna......... de skulle ju göra det på ungefär en vecka.......... och jag är inte lika öm idag............ och det gjorde inte ont igår......... *håller tummarna*


måste gå till posten.... och biblioteket............. bläääh............ tejpa fast bandagen.... IGEN........... börjar bli less på det................... men samtidigt är det bättre än att riskera något...... kirurgen sydde ju inte med stygn som ska tas bort, utan det gick bra med andra....... så jag känner att det förmodligen inte är lika hållbart................. gäller att trycka ihop de feta låren.............

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards