~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Maria - 14 november 2010 18:30

pappren till csn är klara......... har dammsugit........... gått med sopor och återvinning............... bakat pizza......... diskat...................... fixat mini-pc:n............ så nu behöver jag "bara" ta med mig själv och nycklarna när jag går imorgon.................... har till och med lagt fram kläder........ allt.......... på ett och samma ställe................... för att inte missa eller glömma något........

jag....... har en förmåga att bli förlamad........ jag bara sitter på ett ställe.......... om jag inte hyperventilerar............. så det gäller att vara förutseende.........

kan ärligt säga att jag egentligen inte har någon aning om vad jag gjort idag, hur lång tid det tog och när jag gjorde allt........................ jag visste det då.... men nu minns jag ingenting...........


........19 timmar och 15 min kvar........................


  

Av Maria - 14 november 2010 12:45

har fyllt i pappret till CSN nu............ skickat med maaaaassor av bilagor.......... de ber inte om det, men jag vill visa att jag menar allvar.............

bara att vänta på domen............ har ingen aning om hur lång handläggningstid de har............................. men det är kanske bra.....................

ska fixa mini-pc:n så att jag kan ta med mig den imorgon............ antivirus behöver uppdateras................ vill att det ska vara klart så att man bara kan "tuta och köra"..... om det nu funkar.........................


ska dammsuga........ gå med skräp och återvinning................. och så se om jag ska försöka fixa något ätbart...... inte tills nu, men tills allt det här är över............... men...... jag vet inte.....................


25 timmar kvar innan jag läggs in......... tankarna virvlar..................... tänk... att få komma till vården.......... och ingen river ur ens saker med handskar och ska titta grundligt i skor, bland underkläder, dagbok............. det finns inte på min karta.......................... tittar de in då och då, eller är det bara om man vill något................ .......jag... ensam...... på den klinik som har gjort uttalandet att jag är så psykiskt sjuk att jag framkallar smärta själv.............................. och att INGEN, nej - INGEN - kunde tänka sig att försöka hjälpa mig...................

.......fy faaan...................

vem är vän...... vem är fiende.................. går det att lita på NÅGON...............


jag dör

  

Av Maria - 14 november 2010 09:04

kan inte andas................. är så jävla nervös............. har ångest.......... skuld......... känner skam..................

livrädd för vad kvinnokliniken tycker och tänker om mig.................. och...... vad händer... om jag går igenom allt det där jobbiga.......... och vaknar utan att läkaren har opererat mig...................... vad fan ska jag göra då.................... omfamna mitt liv som sjukpensionär....................   


.........och så av med byxorna på onsdag... för plastiken...................   


nu ska jag titta på wallace & gromit i femman........ försöka skita i att de förstört den genom att dubba den på svenska........ och låtsas som att jag inte finns......................

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards