~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 27 november 2010

Av Maria - 27 november 2010 21:22

tittade just efter och det är "såsigt" vid stygnen efter gynoperationen.......... inte uppe, men längst ner......... 2/3 av alltet.................

längst upp plockade jag bort lös tråd........ men det såsiga... det törs jag jag fan inte röra.............. bara intimolja en gång per dag......... min t som även är ssk tyckte att det lät bra................ inte tvätta eller skölja för mycket, för det torkar ut........ men nu vet jag i alla fall varför jag fortfarande är öm.........

tänker inte tala om det för någon.............. för då blir det så uppförstorat...... och vem vet - någon kanske tror att jag misskött mig..............

HELVETE


jag är dödstrött

och vill dö

Av Maria - 27 november 2010 17:13

min bror kan fan inte ens beställa en jävla mobiltelefon över internet......... så nu får jag göra det............... och ligga ute med ännu mer pengar........... för att min mamma ska få NÅGON julklapp, för inte fan kommer min bror eller pappa köpa någon.............. *mår illa*

och så ligger jag och tittar på filmen i tv4...... tårarna strömmar nerför kinderna...................



.................jag vill dö............ och jag hatar julen..........

Av Maria - 27 november 2010 14:28

Kl 15:40 visas filmen"Eight below" i TV4.  Rekommenderas VARMT, men ha näsdukarna till hands...

 

"Världens kallaste plats – Antarktis - är scenen för ett av Disneys mest gripande vildmarksäventyr. Eight Below är inspirerad av en verklig händelse och bjuder på en berättelse om tro, hopp och gränslös vänskap.

När en forskare skadas under en expedition och en isande polarstorm samtidigt drar in över Antarktis, måste polarguiden Jerry Shepherd (Paul Walker) och hans kollegor evakuera sin forskningsstation i all hast. Jerrys trogna slädhundar - Buck, Dewey, Maya, Max, Old Jack, Shadow, Shorty och Truman - tvingas stanna kvar i det obarmhärtiga klimatet. Driven av ett orubbligt vänskapsband och med enastående mod gör Jerry sig redo för att återvända och rädda sina vänner. Ett uppdrag som visar sig bli det svåraste han någonsin gjort…"

Av Maria - 27 november 2010 08:51

.........känner mig döende................... så många måsten........... människor........... och pengar som bara ramlar mellan fingrarna............ massa pengar............. "men det är jul"... säger jag till mig själv.............. ja, och.....??? får jag mer pengar  för att det är jul och man vill ge bort fina saker???

och ångesten.......... ångesten får mig att må illa................. men idag ska jag inte hetsäta........... INTE HETSÄTA.................. PUNKT.

biblioteket.......... julklappar......... snöspade och reflex............ sen HEM............ film............ och böcker......... jag ska INTE äta upp resten av pepparkaksdegen............. ska INTE köpa mer godis............ och INTE laga matlådor som jag bara äter upp innan de kommit in i kyl och frys...........


INTE


det är dagens ord...........

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards