~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Maria - 11 november 2010 23:07

mamma ringde......... sen surfade jag runt lite......... och så har jag tittat på tv.......... "byggfällan" i tv3........ och sen "criminal minds" i femman......... följt av "gordon's kitchen nightmares" i kanal 9..............

saknar J.J i criminal minds........ annars är reid min favorit........ lite nörd.. men ändå "tuff"............. och så morgan såklart.... mjuk.. trygg.......... diskade samtidigt som jag tittade på det........... behövdes verkligen................... såg förjävligt ut..................... har dammsugit också...... det behövdes lika mycket som att få undan disken............... två kaniner kan ställa till det ganska ordentligt när de är ute och skuttar..................


slåss med mig själv.............. om jag ska fara och köpa en ny kappa imorgon efter att ha varit hos läkaren eller ej............... 1000 spänn................. fy fan........... visst, jag har 300kr i rabatt.... men ändå............


............kommer inte få rida på över 2 veckor........ det vet jag........ för det ska gå 2 veckor innan jag får komma och ta stygnen på plastiken........ och innan dess är det ajabaja............. hur det blir på kvinnokliniken.. har jag ingen aning om............. men de kan ju drömma om att ta stygn eller "bara titta" när jag inte är sövd........................

men visst måste jag kunna rida ganska snart oavsett......... jag menar... det läker ju ganska fort "där nere"............. när jag bara hade opererat armen så fick jag inte göra något i stallet knappt............. borsta bort vinterpäls från en häst i 2 timmar.......... men... det gjorde inget............ jag tyckte att det var riktigt mysigt..........


jag vill inte vara oförskämd och jag dömer ingen, men fan vad irriterad jag är på den här reklamen på bloggen.......... "låt oss lyfta fram din bön"....... DONERA PENGAR TILL BLOGGPLATSEN UTAN ATT ANNONSERA............ det är min "bön"............................


nu ska jag bädda ner hela mig under bolltäcket......... tycker det är kallt här inne........ och jag är livrädd för att bli förkyld eller sjuk så att jag måste skjuta upp operationerna......................


nattinatti.......... ♥


Av Maria - 11 november 2010 17:27

kan inte släppa det här......... FAAAN...........

det är inte fel på hästen, han gjorde inget fel......... det var ju jag........

hur fan övar man på sådant här utan häst............ går det..........

hur fan gör man?? är det jag har försökt mig på idag en "galoppfattning"???

ALLA TIPS MOTTAGES TACKSAMT!


om det så är det sista jag gör, så SKA jag GALOPPERA!!

JAG SKA!!!

Av Maria - 11 november 2010 16:51

skiiiiiiiiiiiiiiiiit också!!!!!!

har just kommit hem från stallet........ sista gången innan operationerna.............. och jag skulle få prova att GALOPPERA idag!!!

MEN - självklart har jag så jävla dålig koll på min kropp att det inte gick!

ridt longerade och instruerade vad jag skulle göra........ lutade mig bakåt, FÖRSÖKTE trycka på med skänkeln "framför" medan jag lutade mig "inåt"........ men jag är fan HANDIKAPPAD i fötterna!!!!! HUR svårt är det att trycka till med hälen????????? jag måste vara dum i huvudet!

OCH DET ÄR SÅ JÄVLA ORÄTTVIST!!!!! GUD VET NÄR JAG KOMMER KUNNA RIDA IGEN!!!!!!!


JAG VILL HA MER!! MEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!

Av Maria - 11 november 2010 08:51

ja...... jag känner mig döende................. vill bara kasta in handduken......... är så jävla ensam...............

drömt mardrömmar inatt........ inte de vanliga...... utan.... om stallet.... "lillen"................ drömde att han blev så deprimerad av att stå där i en box ensam.... att han dog................. fick höra att det var "olyckligt" och "tråkigt"......... men nej, det var ju fan katastrof..............

var så förbannad så det går inte att beskriva i ord........................

fanfanfan............

om en timme ska jag till min t............ är inte alls upplagd för det........... men... vad gör man...................

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards