~ Quo Vadis ~

Direktlänk till inlägg 13 februari 2011

Jag står inte uuuut!!!

Av Maria - 13 februari 2011 16:29

Jag blir fan hysterisk snart!

Om bara den korkade jävla sega människan som står före mig i kö på lägenheten kunde bestämma sig någon gång!!! VARFÖR ska man dra ut på det????  Då är man ju inte särskilt intresserad av lägenheten!!

BAAAH!! Fan.....


.......jag vill ha mitt röda hus med vita knutar.............

...jag vill bort härifrån........


.................och jag är rädd......... och ledsen........ liten............ skör............. och på torsdag kommer hon från ätstörningsenheten och ska träffa mig och min t......... jag är så jävla rädd................. mår illa............

 
 
Isa

Isa

13 februari 2011 19:53

Jag med hus röda knutar ha vill!!! :D
Har du inte fått något datum för när du får ett slutgiltigt besked? Jättejobbigt att vänta ju...
Några prusseluskor, eller vad de nu heter, ska du inte vara rädd för. De är inte bättre än dig... Kram på dig, söt bild! :)

http://isanj.bloggplatsen.se

Maria

13 februari 2011 21:30

Jo, senast tisdag morgon vet jag hur det blir med lägenheten. Folk verkar tycka om att gå och dra på besluten här... *me don't like*..
När jag kom dit och bara såg själva bostadsområdet så kände jag att "ja, det här är rätt för mig!".

Ska hälsa prusseluskan från dig! ;)

Bilden är målad av Mark Ryden... Fastnade för hans målningar. Valde först en "mörk" bild, men eftersom jag "ska bli frisk nu" så kändes det mer konstruktivt med en annan bild. Förutom att hon är söt och ung så påminner hon om mig - litegrann...

*stor kram tillbaka*

 
ensamkille

ensamkille

13 februari 2011 21:51

nej jag vet att du hör till en utav den där 1% men det är nog också för allt du varit med om tror jag... men det är ingen filosofi längre eftersom det visade sig vara sant ;) Men skitsamma jag vet att det finns tjejer som inte är så men då är dom/ni ju ändå så utav en anledning så det är ju inte några tjejer jag någonsin kommer att få träffa iaf så... Men jag erkänner rakt ut att jag ser också om en tjej är snygg eller inte... Men då har jag ju två kategorier eller var man ska säga en tjej som då är snygg på ett visst sätt som jag bara gillar att kolla på och dom som jag skulle vilja lära känna som jag tycker verkar trevliga ;) och det stämmer det du säger att om jag skulle hitta någon som jag gillar och att dom gillar mig så skulle ju den tjejen vara dan vackraste som fanns för mig på alla sätt och vis :) Men du får ursäkta om detta blev lite rörigt och knäppt men jag är väldigt trött just nu :P Men kanske fattade du iaf några ord som spottades ur min virriga och trötta hjärna :P Och jag vet inte hur du ser ut men allt tyder på att du verkar vara kanon som person och jag skulle gärna vilja lära känna dig men nu har ju vi båda våra problem en del samma och en del egna så det skulle nog inte bli så lätt men man kan ju drömma :) Drömma ska jag nog göra mer utav nu God natt :)

ps om du vill ha ett rött hus med vita knutar så bor jag i ett sånt ;)

http://en-ensam-killes-liv.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 23 juli 2023 20:45

Har idag lämnat in nycklarna till min slitna fallfärdiga lägenhet, så nu är jag utflyttad. Men fy fan vad ledsamt, grät när jag stängde dörren och låste för allra sista gången. Den må ha varit ful och skruttig, men perfekt läge, planlösning, stor mys...

Av Maria - 2 juli 2020 22:08

Månaderna har gått. Jag har det så bra här i fjällen att tiden rusar iväg. Men det är skönt med tanke på det här "paus-året" pga Covid-19. Kan inte minnas när jag senast hade såhär lite panikångest och ångest. Ingen direkt stress över något. Nu är ja...

Av Maria - 9 oktober 2019 21:42

Det mesta har kört ihop sig. Men jag hoppas att det ordnar sig ändå till slut. Jag hade läkarsamtal och var mer eller mindre beredd på att få höra att jag är dum i huvet som tror att jag ska klara mig utan att fara till psyk en gång i veckan. Men l...

Av Maria - 3 september 2019 20:43

väntar fortfarande på offert från den "bästa" flyttfirman har handlat lite och skickat paket till mamma för hon fyller snart år gått riktig långpromenad med vovven så nu sover han gott på soffan känner mig så rastlös allt vara snurrar runt på...

Av Maria - 2 september 2019 12:24

allt bara snurrar kan inte förstå att jag ska flytta känns som jag bara hittar på kommer bli mer verkligt när jag får tillbaka nya kontraktet och bekräftelsen på uppsägningen och när själva flytten är bokad   ska på samtal idag har inge...

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards