~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Maria - 16 februari 2011 21:00

ingen bryr sig när man ropar på hjälp

min t tar mig inte på allvar längre

har lovat att höra av mig till läkaren om jag mår sämre

vill göra det, för kanske kan hon hjälpa - vad vet jag

men jag törst inte göra det

för tänk om hon lägger in mig

om hon blir rädd och inte tror att det går att lösa


jag tänker inte byta t

aldrig

då är det slut


jag fattar inte

jag jobbar SÅ JÄVLA HÅRT - för min och min t's skull, för allas skull

och så försvinner ridterapin

och jag TVINGAS göra allt själv bara rakt av

SAMTIDIGT som min t drar sig tillbaka

och jag ORKAR INTEEEEEEEEEEEEEEE

VEM ska HJÄLPA MIG????????

Av Maria - 16 februari 2011 18:09

jag tänker fan i mig inte gå till min t imorgon!!!!!!!

ätstörningstanten ska komma dit då, och det var ju meningen att min t skulle finnas här för att stötta mig så att jag klarade av det

men hon finns inte!!!!!!!!

"JAG ÄR UPPTAGEN"

de tre jävla orden är det enda återkommande

VARFÖR ska jag gå dit imorgon och sitta där och vara ensam - emot TVÅ

har aldrig varit så nära att be min t att DRA ÅT HELVETE

hon bara lovar och lovar, och bryter alla löften


JAG SKA FAN I MIG SKÄRA UPP HELA MIN JÄVLA ÄCKLIGA KROPP!!!!!

JAG TÄNKER TA LIVET AV MIG!! SÅ KAN HON OCH ALLA ANDRA JÄVLA VÅRDIDIOTER STÅ OCH SE PÅ NÄR DE SKRAPAR UPP MINA KVARLEVOR FRÅN ASFALTEN!!!!!!!


      

Av Maria - 16 februari 2011 16:23

gjorde mig iordning för ridskolan....... packade väskan och bytte om....... lade om mina operationsärr........ gick till busshållsplatsen.......... och när jag stått där ett tag och bussen var på väg så fick jag ett sms....... det var från stallet........ ridningen är inställd ikväll..........

jag anade ju det.... det är för kallt......... blåser och snöar.......... bara ren tur att jag inte hann kliva på bussen............

min t har SJÄLVKLART inte hört av sig................... och jag tror inte att hon kommer göra det heller........

VARFÖR ska jag gå dit och träffa någon annan så att hon kan lämna mig ännu mer........ det är ju bara som att skjuta mig själv i foten..........


  

Av Maria - 16 februari 2011 14:08

min t håller inte ett skit av det hon lovat


  

Av Maria - 16 februari 2011 12:51

min handläggare på fk bryr sig mer än min terapeut

ska det vara så


jag orkar fan inte mer

jag SKRIKER det till min t men hon bara skiter i mig


HJÄLP MIG DÅ FÖR I HELVETE!!!!!!!!!!!

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards